Aanbieding boek wederopbouwperiode .

Na enige vertraging ten gevolge van de coronapandemie is het boek over het erfgoed van de wederopbouwperiode (1940-1965) gereed gekomen. Op 27 juli is het eerste exemplaar van het boek overhandigd aan wethouder Porskamp.Dit boek is tot stand gekomen door een samenwerking van de drie oudheidkundige verenigingen in Oost Gelre (de Oudheidkundige Vereniging Groenlo, de Vereniging voor Oudheidkunde te Lichtenvoorde en de Oudheidkundige Vereniging Zuwent). Alle leden van de drie verenigingen zullen het boek gratis ontvangen.

Bij de foto: Overhandiging van het boek over wederopbouwperiode aan wethouder Porskamp.

Van links naar rechts op de foto: Roger Crols(Gelders Genootschap, hoofdauteur), Ben Rendering(VOL), Bart Porskamp (wethouder), Ben Verheij (OVG) en Cecile Hulshof (OVZ )

Foto : Theo Huijskes.